اخبار و مقالات

دکتر یونس محمدزاده مدیرگروه تربیت بدنی مرکز اموزش علمی کاربردی سلامت دهکده سبز

پیام دکتر یونس محمدزاده\ مرکز علمی کاربردی سلامت دهکده سبز

به نام خداوند یکتا و بی همتای دست گیر

با عرض سلام و ادب خدمت دانشجویان گرامی ، حضور دانشجویان جدیدالورود دانشگاه علمی کاربردی سلامت روان در رشته های کاردانی سوارکاری و آمادگی جسمانی را خیر مقدم عرض می‌کنم.

ورود شما به عنوان بخشی از سرمایه­‌های فکری، انسانی و علمی کشور به دانشگاه ‌علمی کاربردی مایۀ مباهات دانشگاه ماست و ما امیدواریم که با ورود به عرصه دانشگاه، هم در فضای علمی کشور بیشتر بدرخشید و هم شرایطی را برای ارتقای دانشگاه خودتان و در پی آن ارتقای جامعۀ ایرانی فراهم کنید. دوستان گرامی، دانشگاهی را که شما وارد آن شدید از  برجسته­‌ترین دانشگاه های علمی کاربردی در حوزۀ علوم انسانی و علوم اجتماعی و سلامت روان است؛ دانشگاه شما مرکز اصلی نظریه‌پردازی در حوزه‌های روانشناسی و مددکاری اجتماعی و ورزشی است؛ دانشگاه شما دانشگاهی است که مهم­ترین مراکز رشد و کارآفرینی در حوزۀ اجتماعی و روانی و مشاوره در درون آن مستقر است. تعدادی از فرهیخته‌­ترین و تواناترین استادان در این دانشگاه در خدمت شما هستند و کار آموزش شما را برعهده دارند. امروز، هم یک روز فرخنده برای ما و هم یک نقطۀ عطف در زندگی شما است، نقطه عطفی که اگر بتوانید درست از آن استفاده کنید، انشالله وارد یک مرحله پویا و تعیین‌کننده در زندگی خودتان خواهید شد و برای ما به دلیل اینکه می­‌توانیم از استعدادهای شما برای بالا بردن سطح علمی و سطح تأثیرگذاری در کشور استفاده کنیم. امروز، دانشگاه شما جزء دانشگاهایی است که در کنار آموزش‌های رسمی، دوره‌هایی که به شما کمک می­‌کند زودتر وارد بازار کار شوید را به شما ارائه می­‌کند و امیدواریم با حضور فعال در این دوره‌­ها زمینۀ حضور در بازار کار را نیز برای خودتان فراهم کنید. برای همه شما آرزوی موفقیت می­‌کنم .

همانگونه که استحضار دارید ورزش به عنوان یکی از مهمترین ارکان تأمین شادابی و سلامتی جسم و روح و نیز شاخص اصلی اجتماعی و فرهنگی در زندگی امروز نقشی اساسی و بنیادی دارد و بر همین اساس تمام روزها و ساعات زندگی را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد. رشته تربیت بدنی را می توان یکی از رشته های مرتبط با علوم انسانی شمرد که برای تقویت و تربیت جسم و روان انسان از علوم مختلف از جمله روانشناسی، جامعه شناسی، مدیریت و فیزیولوژی کمک می گیرد. هدف از رشته های ورزشی این دانشگاه آشنایی دانشجویان با وظایف یک مربی حرفه ای در زمینه سوارکاری و آمادگی جسمانی می باشند.

لازم به یادآوری است که در رشته سوارکاری تنها دانشگاه کشور می باشیم که دانشجو پذیرش کرده است و امیدواریم که در این محیط زیبای آموزشی بتوانیم با یکدیگر در ارتقاء و گسترش این رشته های ورزشی بکوشیم.

ورود شما دانشجویان کاردانی حرفه ای مربیگری سوارکاری و آمادگی جسمانی در این دانشگاه را ارج می نهیم و امیدواریم که با تلاش شما بتوانیم این دانشگاه را بر قله افتخار ببینیم.انشاالله

دکتر یونس محمدزاده مدیرگروه تربیت بدنی مرکز اموزش علمی کاربردی سلامت دهکده سبز

نوشتن دیدگاه

ارسال
لوگو مؤسسه پارک سلامت روان حاجات
قبل از پلیس راه شیراز مرو
دشت ، بعد از دانشکده داروسازی
09173150351
Info@parksalamat.ir

بخش ها

پیوندها

آخرین اخبار